Met Office Support bieden wij bedrijven ondersteuning op
administratief, organisatorisch, secretarieel en uitvoerend vlak.
Met deze dienstverlening kun je erop rekenen dat al de werkzaamheden die uitbesteed worden punctueel uitgevoerd worden.
Val personeel (onverwachts) uit, is er tijdelijk behoefte aan extra capaciteit of heb je als MKB of ZZP bedrijf de behoefte om bepaalde werkzaamheden uit te besteden?
Wij kunnen helpen.

Waar bestaat Office Support Support uit?

  • Behandeling van inkomende vragen via de e-mail of telefoon
  • Opmaken van offertes
  • Opmaken van facturen
  • Inkoop
  • Crediteurenadministratie
  • Debiteurenadministratie
  • Personeelsadministratie
  • Agendabeheer
  • Overige ondersteunende werkzaamheden
  • ect.

Waarom Punkt support binnen uw bedrijf?

Door jarenlange ervaring in diverse organisaties kunnen wij precies daar waar nodig ondersteunen en indien gewenst adviseren. Indien vast personeel wegvalt, je tijdelijk extra capaciteit nodig hebt of indien je bepaalde werkzaamheden structureel wilt uitbesteden kunnen wij hiermee van dienst zijn. Neem contact met ons op!